zaterdag 14 september 2024

Target - Hanneke Meier

Titel: Target - Het beest in mij
Auteur: Hanneke Meier
Uitgever: De Verhalenfabriek
Genre: Erotische thriller novelle
Verschenen: Juli 2024
Beschikbaar: Ebook
ISBN: 9789461099549
NUR: 332
Pagina’s: 120

Hanneke Meier debuteerde in oktober 2022 met haar Lucy trilogie bij uitgever De Verhalenfabriek en sinds Lucy ben ik fan van Hannekes werk. Ze schrijft er flink op los, in juni vorig jaar verscheen haar thriller novelle Hoog, ondertussen schreef ze ook een flink manuscript genaamd Bijna perfect, welke ik vorig jaar mocht proeflezen, inmiddels heeft ze flink geschrapt en herschreven, dus ik ben ontzettend benieuwd naar het uiteindelijk resultaat. Ik vond het al goed, dus kan het haar kennende alleen nog maar veel beter zijn geworden. En dan verscheen in juli wederom een nieuwe thriller novelle Target - Het beest in mij van haar hand. Iets anders dan we van haar gewend zijn, met iets meer spice eraan toegevoegd, waardoor er een erotische thriller ontstond, nieuwsgierig begon ik met lezen, lees met me mee wat er ervan vond...

Target - Het beest in mij bestaat uit 20 hoofdstukken geschreven in wisselend perspectief vanuit hoofdpersonages Valerie en Antonio. En gaat van start met een prikkelende broeiende proloog waarmee ze je aandacht direct weet te vangen.

Hanneke Meier haar spannende filmische schrijfwijze echt I like it. Waardoor je alles zo voor je ziet afspelen. Of het nu een dikke thriller, een thriller novelle of een erotische thriller is, het maakt niet uit, alles leest heerlijk. Zo vlot en vol vaart vliegt je door het verhaal heen waardoor je het in een ruk uitleest, nog een hoofdstuk, nog één, daaaggg slaap.

Vertrouw je me?

In Target maken we kennis met Valerie en Antonio. Valerie is bijna dertig, werkt hard voor haar eigen bedrijf waarin ze werkzaam is als interieuradviseur met veeleisende klanten die haar gek maken. Ze is een beetje ingedut en verlangt regelmatig terug naar haar twintigjarige zelf, toen ze er een losbandig leven op nahield en zich tegoed deed aan diverse scharrels, welke ze opdook in de clubs waar ze kwam, hoe extravaganter en ruiger, hoe liever.

Dit deel van mezelf heb ik al jaren weggestopt, maar ik zal het nooit compleet kunnen uitschakelen.

Wanneer ze voor het rode stoplicht staat te wachten en een magnetische aantrekkingskracht voelt tot een mysterieuze motorrijder in zwart motorpak merkt ze pas hoe erg ze dit deel van haarzelf al die jaren heeft weggestopt. Helaas verdwijnt hij weer net zo snel als hij tevoorschijn kwam.

De koude rillingen willen maar niet stoppen, ondanks het feit dat de zon nu recht in mijn gezicht schijnt.

Ze kan hem niet loslaten, hij neemt bezit van haar hoofd. Wat zij niet weet is dat het gevoel wederzijds is. Antonio kan de knappe vrouw zonder naam niet meer van zijn netvlies krijgen, het verlangen is te groot.

Ik voel mijn gezicht rood worden van deze onverwachte situatie, hier midden in het gangpad tussen de macaroni en de zoete pepertjes.

Het lot bepaald dat ze elkaar weer ontmoeten en dit keer is er geen houden aan. Er ontstaat een vurige romance bitterzoet, vol passie en zonder remmingen, zijn ze volledig aan elkaar gewaagd. Tot er iets gebeurd wat hun levens volledig overhoop gooit. Is niets voor altijd? Of is er geen weg meer terug?

Het klamme zweet breekt me uit. Ik houd mijn adem in en mijn buik voelt alsof er een bak vlinders in is losgelaten.

Verhaallijnen, karakters en een novelle, een hele opgave an sich. Toch is Hanneke Meier er wederom succesvol in geslaagd om de verhaallijnen en de personages intrigerend, boeiend en sprankelend uit te werken. De toevoeging van het spiceysausje aan het verhaal is ook aangenaam, hierdoor ontstaat er een spannend sensueel verhaal. Dat Hanneke een kei is in spannende, onverwachte abrupte wendingen blijkt maar weer eens een keer. Wat een brute wendingen, die je niet aan ziet komen. Met als kroon op het verhaal de meesterlijke huiveringwekkende plotwending. Met als resultaat een verhaal wat absoluut niet meer aan de kant te leggen is, het moet uit!
Ben jij op zoek naar een spannend Tussendoortje waarin de spanning om te snijden is en je overrompeld wordt door onverwachte abrupte wendingen en ben je gek op thrillers en verhalen met spice? Dan is Target vast iets voor jou! Veel leesplezier.

Met Target - Het beest in mij heeft Hanneke Meier een sprankelende spannende sensuele erotische thriller novelle geschreven. Vol huiveringwekkende onverwachte abrupte twists en een meesterlijke plotwending. Waardoor er een verslavend verhaal ontstaat wat je in één ruk wilt lezen. Kom maar op met je volgende werk Hanneke.

Target - Het beest in mij, sprankelende spannende sensuele erotische thriller novelle. Vol onverwachte abrupte twists en meesterlijke plotwending. Vurig en bitterzoet. Mustread!

★★★★★

Met dank aan uitgeverij De Verhalenfabriek voor het recensie-exemplaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Target - Hanneke Meier

Titel:   Target - Het beest in mij Auteur:   Hanneke Meier Uitgever:   De Verhalenfabriek Genre:   Erotische thriller novelle Verschenen:   ...